نمایندگی مرکزی فروش انواع باتری یو پی اس ups در کرج

نمایندگی مرکزی فروش انواع باتری یو پی اس ups در کرج

فروش آنلاین باتری یو پی اس

کرج ups نماینده رسمی صبا باتری در راستای تامین نیازها و آسودگی خاطر مشتریان فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین باتری یو پی اس و فروش حضوری باتری یو پی اس ارتقا داده و در این مقاله قصد داریم کمی بیشتر در این رابطه توضیح دهیم.

خرید حضوری باتری یو پی اس

برای خرید حضوری باتری یو پی اس می توانید با شعب مجاز کرج ups  تماس حاصل فرمایید یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

شعبه کرج(سیار): 09122634174

خرید آنلاین باتری یو پی اس

برای خرید آنلاین باتری یو پی اس نیز می توانید با مراجعه به سایت رسمی upss.ir و ورود به قسمت محصولات یو پی اس ، باتری مورد نظر خود را انتخاب نموده و خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید.

نکته حائز اهمیت اینجاست که در صورت خرید آنلاین باتری یو پی اس از سایت upss کرج یو پی اس ، می توانید از ارسال رایگان محصول ( فعلا در کرج ) بهره مند شوید.

از دیگر نکات ” فروش آنلاین باتری یو پی اس ” مشاهده کامل کاتالوگ فنی محصول در سایت است. شما می توانید باتری های یو پی اس موجود در سایت را با یکدیگر مقایسه کرده و هر کدام که از نظر سایز ، ولتاژ و آمپراژ برایتان مناسب است را خریداری نمایید.

مارک باتری یو پی اس

در حال حاضر شرکت صبا باتری یکی از بنام ترین شرکت های تولیدکننده باطری در ایران می باشد. باتری های یو پی اس موجود در کرج ups نیز تماما تولید شرکت صبا باتری هستند که از کیفیت خوب و طول عمر قابل قبولی برخوردارند.

گارانتی باتری یو پی اس
باتری های یو پی اس صبا همگی شامل 12ماه گارانتی صبا می باشدکه این گارانتی بسیار معتبر بوده و باتری های معیوب و فرسوده در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض می گردد.

نمایندگی باتری یو پی اس صبا
امروزه باتری یو پی اس به یک عامل مهم و ضروری در ادارات ، کارخانجات ، بیمارستان ها و … تبدیل شده. علاوه بر آن در منازل مسکونی نیز اخیرا بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد.

کرج یو پی اس سپند نماینده رسمی صبا باتری علاوه بر باتری خودرو ، نمایندگی باتری یو پی اس صبا را نیز برعهده دارد.

این بدان معناست که شرکت سحرباطری سپند به طور مستقیم با کارخانه صبا باتری در ارتباط است بنابراین بدون هیچ واسطه ای باتری های را تامین و عرضه می کند.

همین امر سبب شده که این شرکت باتری های یو پی اس را با تاریخ تولید جدید ، گارانتی معتبر و یکساله تعویض و بهترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

مزایای خرید از نمایندگی باتری یو پی اس صبا
تحویل فوری باتری های یو پی اس
خرید باتری با به روزترین تاریخ تولید
گارانتی معتبر 12ماهه
خرید باتری یو پی اس با قیمت مناسب
تنوع در انتخاب باتری های موجود



تماس با امداد باتری یو پی اس تماس با امداد ups