خرید و فروش انواع باطری آسانسور در کرج +قیمت باطری آسانسور البرز

خرید و فروش انواع باطری آسانسور در کرج +قیمت باطری آسانسور البرز

 انواع باطری آسانسور در کرج

امروزه استفاده از باطری برای تامین برق اضطراری آسانسور امری رایج و ضروری است. باطری آسانسور با توجه به حجم و ابعاد آسانسور و جعبه فرمان آن، در ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اما بیش از ۸۰ درصد از آسانسور ها، از باطری های ۱۲ولت ۷ آمپر برای تامین برق اضطراری استفاده می کنند. باطری های ۱۲ولت رده ۷ آمپر (۷ آمپر – ۷٫۲ آمپر – ۷٫۵ آمپر) ابعاد استاندارد و مناسبی برای قرار گرفتن در جعبه آسانسور دارند. فروشگاه کرج ups باطری موتور انواع باطری آسانسور را با برندهای مختلف و به بهترین قیمت به شما عرضه می کند.

برای خرید و مشاوره با پشتیبانی با شماره تماس : 09124166480 تماس بگیرید

مزایای خرید باطری آسانسور از فروشگاه امداد آسانسور کرج:

– باطری آسانسور خریداری شده از فروشگاه ups – karaj، در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید فقط در تمام سراسر تهران
– باطری آسانسور امروزه توسط برندهای گوناگونی تولید می شود. شما می توانید انواع باطری آسانسور از برندهای گوناگون را با بهترین قیمت از فروشگاه آسانسور تهران خریداری نمایید. (ایرانی و خارجی)
– باطری های موجود در سایت کرج یو پی اس موتور دارای قیمت به روز می باشند و شما می توانید خرید خود را بصورت آنلاین از فروشگاه کرج ups انجام دهید.
– باطری آسانسور عرضه شده توسط فروشگاه کرج یو پی اس موتور دارای تاریخ به روز می باشند. (جدیدترین تولیدات کارخانه)
– خرید باطری آسانسور با برند صبا باتری، شامل گارانتی می باشد و شما با خرید باطری آسانسور، ضمانت یکساله از فروشگاه دریافت خواهید کرد.

خرید و فروش انواع باطری آسانسور در کرج +قیمت باطری آسانسور

باطری آسانسور در کرج خرید اینترنتی و آنلاین ارسال 

امتیاز 3.00 ( 1 رای )



تماس با امداد باتری یو پی اس تماس با امداد ups